Married

Married
happy always

Ahad, 24 April 2011

Makan..makan dan makan.......

Assalamualaikum everbody..... selesai makan malam...mlm ni aku kakak aku ngan adik aku berganding bahu masak di dapur...hehehehe...tau lah kan best bah banyak adik beradik perempuan ni...semua boleh saling bantu membantu...menu kami malam ni....Ayam Rose...sayur kacang botol..macam pelik itu nama...hahahaha..nda tau pula bahasa saintifiknya..ah!biar lah apa nama sekali pun janji boleh di kunyah bukan macam botol nama jak ada botol..hhihihi...aku rasa dari kemarin asyik makan saja...

Kemarin mama masak Kurma ngan pulut kuning coz mama ada majlis khatam Al-Quran  so banyak lah lauk mama masak selama ni mama jarang bah masak anak2 perempuan dia saja yang selalu masak...best juga bertukar2 resipi..;-) so, mama kami nda suruh masak biar dia berehat rehat tengok tv di dalam melainkan dia sendiri rasa kepingin mau masak2...boleh lah...umphhhh...Seeedaaaapp...semua masakan mama sedap2 belaka..Kurma ka,curry ka,masak kicap kah semua dia pandai masak tau....hrm,,im so proud to be your Princes...hehe...I love u mama..

Tengahari tadi pula kakak aku pula yang masak menu sup..soto..huh..jangan cerita lah...i tell you..apa lagi kami makan..makan..dan makan lagi...kami adik2 makan aja..siap ada sup tulang lagi tambah mengancam...so malam ni aku rasa sangat kenyang syukur alhamdulillah...kenyang2 gini bagus dan haruuss dan wajib tidur dulu lah lagi pun esok pagi mau gi keja lagi..hari isnin mesti jalan awal sikit dari biasa pasal jammed........! huhu sabar saja la ba aku ni hari2 meredah jammed...kalau turun dari rumah lambat  so lambat lah juga sampai ofis... 'bunyi'  sudah warna kad pun cantik merah...aku datang opis selalu jam 07:00-07:15....kalau jam 07.20 kira paling lewat la sudah bagi aku tu....hari isnin ni mau kuat semangat tau.. pasal hari yang tersangat boring..nda tau lah kalau orang lain...hehe..mungkin mood kerja tu kurengggg.....pasal baru start mau memulakan tugasan..huhu...itu kadang2 ja lah, kadang2 rajin bukan main lagi..gigih jak mau buat itu ini...sampai2 ja opis buat kerja terus...hihi...mau cari makan kena kerja lebih la sikit...dunia sekarang ni kalau tiada duit nda menjadi semua..hatta gi toilet pun ada bayaran 20sen...itu la namanya kehidupan yang penuh cabaran..macam lagu wonder pet '' apa yang penting kerjaaaa sama"...hihi..(' ;) aik..nda kena langsung tu lagu tapi aku suka.....wink.

Tiada ulasan: