Married

Married
happy always

Sabtu, 23 April 2011

Baby talk....

Bestnya bercuti...aman damai dunia ku rasa kan...hrmm...lebih2 lagi tadi pagi my OneiL secara spontan cakap ngan daddy dia ''hati-hati diddy''(daddy) time di muka pintu daddy mau gi keja....aku rasa terharu sangat bila seorang anak yang baru berumur 2 tahun da pesan kat daddy dia mcm tu...boleh meruntun jiwa ni tau..sob..sob..
macam2 dah ayat dia dah pandai sebut..itu pun semua dia tangkap dari orang..hahahaha...tapi ayat hati2 daddy tu yang buat terkejut tu...selalu aku yg pesan sebelum gi keja ngan hubby mcm tu..nda tau pula dia dengar...

Kemarin pula aku ngan adik beradik cerita pasal cikgu2 (pengalaman aku pernah gi sekolah kena ingat cikgu siap kena bg salam ngan murid lagi..hehe)tiba2 oneil dengan selamba menyampuk cakap "amat agi egu..(selamat pagi cikgu") nada dia cakap mcm budak yang pernah gi school...hehehe...aiks? mcm mn dia tau ni semua? dalam hati cepatnya budak ni tangkap bagus kasih sekolah dia cepat2...hehehehe...

Bila dia jumpa songkok..dia mula lah azan..siap rukuk,sujud..ala2 ustaz pula gamaknya....Alhamdulillah..bagi aku 1 perkembangan yang sangat2 baik..sebagai ibu aku sangat dan tersangat lah excitednya bila anak sudah belajar cakap2 biar pun masih babytalk lagi tapi aku suka sangat dengar....cute nih!

Tiada ulasan: