Married

Married
happy always

Khamis, 7 April 2011

Anak Pertama...OneiL

            ~~Haa..ni la wajah buah hati pengarang jantung kami...~~

Ok.....jom sambung cerita lagi...so, nda lama lepas kawin muncul laa putera ku yang di namakan Ezrie DaniaL.... nak dijadikan cerita Ezrie tu aku letak sempena nama hubby aku..pasal adik beradik dia pun nama Ezrie's juga di depan...nama Ezrie ni hubby aku yang request supaya mcm nama dia so aku pun setuju.....DaniaL tu aku yg cari berdasarkan buku nama2 Islam DaniaL tu nama Nabi actually..hihi so jadi lah dia....."Ezrie DaniaL Bin Ezrie Fadli"..

OneiL ni aktif sangat..di rumah riuh time tidur sahaja free telinga oleh dia..huhu..kalau bangun balik siap....tu yang buat mummy rindu sangat tu..ni tengah menaip ni pun teringat sdh keletah dia..OneiL..OneiL...


~ I Love you baby...~

                by: mummy

Tiada ulasan: