Married

Married
happy always

Rabu, 20 April 2011

Flu....jangan singgah kat hidung aku...

Burrpp....Syukur Alhamdulillah.....kenyang lepas makan..hmm, tapi dari semalam aku rasa hidung aku ni macam ada tanda2 mau selesma a.k.a flu..''achuw''achuw'' jak aku balik2..hatta tengah2 aku drive pun bersin balik2...berjangkit ngan baby2 ku lah ni...
dorang dah sembuh mummy pulak yang kena sekarang...huhuhu..mau minum banyak air lah ini..harap2 nda panjang selesma nya..aku ni jarang kena flu atau demam tapi kalau da kena berlarutan nda mau lari....ngeee...tengok lah kalau terlebih sudah baru aku gi klinik..malas mau baris2 tunggu2 di klinik tu..esok tinggal 1 hari keja pastu holiday ari jumaat good friday..Yes! dapat lah juga kita ni berehat setelah penat bekerja...mau cium2 dukung anak di rumah..nah..rindu sudah aku ngan dua orang chubby babies aku di rumah tu...asal pagi mesti mau cium2 dulu pipi chubby dua orang tu, cium tangan hubby baru senang hati gi keja..kalau rutin ni nda kena buat atau terlupa atau kelam kabut rasa2 macam ada saja yang kurang...;)gi keja asyik ingat2 jak di rumah...mungkin diorang pun rindu mummy juga..tau la siang2 hari sepanjang hari masa diorang bersama pembantu rumah saja..huhu..

Tiada ulasan: