Married

Married
happy always

Khamis, 7 April 2011

Love story antara diri ku dan dirinya....

Nak di mulakan cerita...aku ni (pada zaman sekolah) budak tingkatan 5R..nak di jadikan cerita pada waktu tu kelas tingkatan 6 pun baru sahaja di buka..datang la semua dr sekolah2 lain masuk ke tingkatan 6 sekolah kami..aku perasan yg ada satu mamat ni dok tengok2 aku..time tu gi lepak kat surau..pastu ada org "psttt...psstt..." dr dalam kelas tingkatan 6 (pada masa tu berhampiran surau)..alah mengurat la tu...mcm org nda tau..hahahaha....excited kot masuk sekolah baru..pastu ngurat2 lg..huhu...

Aku malas nak layan...terus aku naik kelas sambung belajar subjek yg aku paling M.A.L.A.S..Prinsip Akaun... suka nda suka kena duduk ok!
Tiba la waktu tu kami ada minggu friendship day yang dianjurkan oleh pertena (persatuan tingkatan 6) n byk la tempahan gift2 yg dijual utk hantar kepada kwn2 la kunun...untuk sesiapa yg mau beli lah..tp aku nda beli pun...tup..tup...ada org bagi 1 kad penanda buku friendship day (dia x letak nama just dia tulis klu nda silap lirik lagu Angel(shaggy) time tu femes lagu ni..sampai sekarang aku masi simpan kad tu...kenangan tuu...hehe..

dari saat lepas dia bg kad tu dia da mula berani tunjuk kan muka dia..so..aku tau la siapa yang hantar kad tu..pastu aku pandai rindu pla ngan dia...aiks! biar betul aku ni...mula2 nda mau layan tiba2...suka la plak..aik! mungkin ini la nama dia jodoh kan...dr saat tu kami couple,tunang then kawin...dengan rasa ke'gentlemen' nya dia tanya sendiri ngan mama ku yg dia mau masuk meminang.. n terus mama i bg green lite oo....(dlm hati pandai jg dia amik hati emak aku arr) bertunang terussss....
and..and..and..sebenarnya banyak lagi story ni tp nda payah lah cerita karang nda cukup page ni mau simpan..hihi..dipendek kan cerita..dia lah Hubby aku sekarang ni....Pionk!!!!(Ezrie) I Love You.... muah! muah! (*O*) hehe....

Hubby,

Thanks for the all of ur Love....

Tiada ulasan: