Married

Married
happy always

Rabu, 30 November 2011

Crocodile's Farm (Taman Buaya Tuaran)




Cuti 3 hari tu rancang nak bawa anak2 gi Strawberry Gardens resort....last2 fullybooked...semua..semua..semua pun fully booked nih....grr..grr...geram..last2 bawa gi Taman Buaya ja lah di Tuaran....1st time dorang tengok binatang tu real2 depan mata.....huh! selama nih aku takut mau bawa gi sana...ya la kan BUAYA tu.....tapi aku siap2 pesan2 ngan hubby n my maid pegang,dukung,genggam tangan anak2  kuat2...jangan kasi turun walau sedetik pun...n jauh2 sikit dari besi2 tu...nampak macam nda berapa kukuh aja...serammmm...buaya besar2 mcm dinasour di zaman purba...erkkkk aku sendiri pun seram bila lalu jambatan....sebenarnya dolu-dolu aku dah pernah pi sini nih buaya dia masih lagi kecik2 'remaja' sekarang dah jadi mama n bapak buaya sdh semua......umur 1984-1988 pun ada..aik..hahahaha...sebaya..errmmm.. ada yang sedang tidur2 bawah tangga nih..aduh..kekenyangan kali atau sedang menunggu 'lunch' diorang..al maklum la tengahari.........
antara2 nya lah yang aku sempat upload untuk malam ni....ok lah aku pun dah naik malas mau tunggu upload yang macam siput nih....nanti la aku update lagi manyak2 pict. k......to be continue.....ZZZzzzz....

Tiada ulasan: